Ervaring als kassamedewerker, maar ook een implementatie geleid van overgangen naar nieuwe ticketingsystemen. Nu vooral bekend met TicketMatic en TicketCloud.
Voor zowel online (websites, eDM, socials) als hardcopy (seizoensbrochures, advertenties, flyers) content bedenken en aanleveren ter bevordering van voorstellingsmarketing.
Zowel interne als externe communicatie is van belang voor een theater of gezelschap. Ik zorg ervoor dat dit vloeiend verloopt en creëer duidelijkheden voor alle partijen.
Gaat er iemand met zwangerschapsverlof, of valt er om een andere reden iemand op de marketingafdeling uit? Juist voor korte periodes kun je mij perfect inzetten. Door mijn jarenlange ervaring kan ik de marketing en communicatie voor diverse voorstellingen direct oppakken en uitvoeren.
Doelgroepen, driehoeksborden, (online)advertenties, acties, content, etc – ik werk er al jaren mee. Vooral op voorstellingsgebied heb ik veel marketingervaring.
Wil je dat er over je geschreven wordt? Dan moet je de pers op de juiste manier benaderen. Van uitnodigen van pers voor een event tot schrijven van content neem ik je graag alles uit handen. Ook heb ik de nodige ervaring in het ontwikkelen van PR materiaal.
Rondom de voorstellingen vinden ook genoeg productionele werkzaamheden plaats. In een handomdraai zet ik een event op, maak de draaiboeken en zorg dat iedereen zijn taken goed kan uitvoeren.
Het onderhouden van contacten met impresariaten en producenten met betrekking tot de programmering en afspraken voor het komende theaterseizoen. Ik heb veel gezien, zodat ik weet wat er speelt in de sector.
Het kan soms een hele klus zijn, de seizoensbrochure van een theater. Ik heb voor meerdere theaters (Luxor Theater, Rotterdamse Schouwburg, Cascade, De Willem) de seizoensbrochure/kwartaaluitgaves geschreven en mede-geproduceerd.